Spring til hovedindhold

Gør-det-selv tilbud

.
Undervisningstilbud

Gør-det-selv!

Skoletjenesten råder over et vådlaboratorium, der ideelt til diverse undersøgelser. Med indlagt saltvand er det muligt at have levende dyr i kar, der er bygget ind i bordene.

Til laboratoriet er knyttet forskellige laboratorie-, felt- og måleudstyr, således at lokalet kan bruges som base for feltundersøgelse ved havn, hav, strand, klit eller plantage. Ved udlån af måleudstyr (fotometer, iltmåler og salinitetsmåler) samt fiskeudstyr (rejenet og ketsjere) betales et depositum på 500 kr., som refunderes efter brug - med mindre udstyret er ødelagt. Der ses bort fra skader, som er påført ved almindelig brug eller slid. Hvis udstyret er bortkommet, skal det erstattes.

Den ene væg er forsynet med en stor fotomontage over opskyl, der jævnligt findes på den jyske vestkyst.

​AV-udstyr m.m.

  • PC og skærm
  • gunprojector
  • Interaktivt whiteboard
  • Kridttavle og whiteboard-tavle
  • 20 stereolupper med 7-45x zoom - mulighed for at ændre til 10,5-67,5x.
  • stereolup med tilkoblet digitalkamera
  • mikroskop med mulighed for tilkobling af digitalkamera
.

Kontakt

Skolekonsulent Kim Froulund Gøttler
Tel:. +45 9625 8719
Mobi:l +45 2051 5992
Mail: kfg@nordsoemail.dk

Nordsøen Oceanarium
Willemoesvej 2
DK - 9850 Hirtshals
Tel.: +45 9894 4444

Husk at melde dit besøg til os!

Der er obligatorisk tilmelding ved skoleklassers besøg på Nordsøen Oceanarium. Det sker for at forbedre service og informationen i forbindelse med besøget. Til gengæld tilstræber vi at alle skoleklasser får en kort introduktion til Nordsøen Oceanarium ved ankomsten.

Vær i god tid med din bestilling, hvis du skal benytte undervisning i Skoletjenesten. Skoletjenesten har normalt telefontid kl. 8-9 på skoledage. Ellers er telefonsvareren koblet på.
Du kan da enten indtale dine ønsker og bestillinger eller sende dem til os. Husk at oplyse navn, telefonnummer og/eller adresse.

Din bestilling er først gældende, når du har talt med os og modtaget en skriftlig bekræftelse.

.